Gwarancja szybkiej wysyłki
Zniszcz ten dziennik (czerwona okładka) - wysyłamy od 23.11.2016 Zobacz większe

Zniszcz ten dziennik (czerwona okładka) - wysyłamy od 23.11.2016

Autor:Keri Smith
Wydawnictwo Grupa Wydawnicza K.E. Liber
Rok wydania 2016
Liczba stron 224
Format 141 x 205 mm
ISBN 978-83-64853-18-0

Wyjątkowa, limitowana edycja kultowego bestsellera ZNISZCZ TEN DZIENNIK w nowej, czerwonej okładce.

Oprócz kreatywnych zadań znanych z poprzedniej edycji zamieściliśmy w nim list od autorki. Przeczytajcie koniecznie!

Więcej szczegółów

29,99 zł

Więcej informacji

Wyjątkowa, limitowana edycja kultowego bestsellera ZNISZCZ TEN DZIENNIK!

Teraz w unikalnej, czerwonej okładce! Zawiera list z przesłaniem od KERI SMITH do polskich miłośników kreatywności. To wyjątkowa edycja dla wiernych fanów dziennika oraz wszystkich, którzy chcą rozpocząć przygodę z kreatywną destrukcją.

ZNISZCZ TEN DZIENNIK i wypróbuj nowatorskie sposoby tworzenia!
To książka inna niż wszystkie, które dotąd widzieliście. To dziennik, który pozwala przekształcić destrukcję w kreację, uruchomić wyobraźnię i wyrazić swoje emocje!

Uznana artystka KeriSmith zachęca nas do wykonywania zabawnych i oryginalnych zadań, aby rozbudzić prawdziwy proces tworzenia i zainteresowanie sztuką. Ideą dziennika jest jego kreatywne „zniszczenie”, „pobrudzenie”, „postarzenie” poprzez dowolną, bardzo osobistą, czasem abstrakcyjną, ale zawsze twórczą technikę i kreatywną interpretację poleceń zaproponowanych na jego stronach. Dziurawienie stron, malowanie dłońmi, zalewanie kawą, zgniatanie kartek czy zabranie dziennika pod prysznic – to tylko niektóre z nich!

Zadań nie należy rozumieć zbyt dosłownie, to podpowiedzi mające na celu wykorzystanie własnej wyobraźni i utrwalenia swoich stanów ducha, wrażeń i obserwacji z otaczającego świata. Każdy dziennik jest niepowtarzalnym dziełem jego twórcy oddając jego osobowość i postrzeganie rzeczywistości.

Polub nas na FB i dowiedz się więcej:

https://www.facebook.com/ZniszczTenDziennik/

6 Inne produkty w tej samej kategorii: